2e dag

2e dag...

Laughing

De volgende morgen werden we wakker. We dachten even: waar zijn we? Maar we waren natuurlijk in het hotel in Tripoli. We gingen douchen, aankleden en naar benden om te ontbijten. Toen ze bezig waren met broodjes te maken gingen we heel even kijken in het hotel. Ze hadden een zwembad, een sauna een bubbelbad en nog veel meer. Wij waren opeens heel blij...

Wink

Toen we hadden ontbeten wat erg lekker was, gingen we shoppen. Niets bijzonders gevonden, maar het was wel leuk om de verschillen te zien. Toen we na een paar uur op de klok keken, was het al 1 uur. We zochten een gezellig restaurantje op en we aten er onze lunch.

Daarna gingen we terug naar het hotel. We gingen beslissen wat we gingen doen.. We kwamen op het antwoord. We zouden de dag erna naar Leptis Magna gaan, een oude romeinse stad in Libie. Natuuurlijk niet waarvoor we kwamen, maar toch we grappig.

Om 5 uur namen we nog heel even een frisse duik en daarna gingen we eten. Dat was erg apart, we namen iets met een moeilijke naam, wat wij ook nog niet kenden, we moesten wennen, maar het was wel lekker.

Daarna gingen we slapen(dit keer zonder TV).